De oplossing voor kostbare en foutgevoelige identificatie (KYC) processen
Free whitepaper
Kost het identificeren van je klant jou veel tijd en geld? En merk je dat je klanten door de ingewikkelde processen soms geïrriteerd raken? Dat komt vaak doordat er verschillende inlogmiddelen nodig zijn. Als dienstverlener heb je niet altijd de mogelijkheid om eenzelfde identificatiemiddel te gebruiken voor al je diensten. Voor het inloggen van de zorgverzekering maak je gebruik van DigiD en bij overige verzekeringen of bankzaken gebruik je iDIN. Met als gevolg dat ook je klanten verschillende processen doorlopen, wat niet klantvriendelijk en efficiënt is.
Download de whitepaper
Lees onze whitepaper als je wilt weten:
Hoe je jouw (nieuwe) klanten een slimme, snelle en veilige klantreis kunt bieden.
Hoe je kostbare, foutgevoelige KYC-processen efficiënt, snel en veilig maakt.
Hoe je tegelijkertijd voldoet aan hoge privacy- en securitystandaarden.