Veelgestelde vragen over werken bij SIDN

Hieronder vind je veelgestelde vragen over werken bij SIDN. Staat je vraag er niet tussen? Bel of mail ons gerust via hrm@sidn.nl of +31 26 352 55 00

Over SIDN

Het moderne, kleurrijke hoofdkantoor van SIDN ligt aan de Meander 501 in Arnhem. Met de auto is ons kantoor vanaf de A12 makkelijk te bereiken. En kom je met het openbaar vervoer? Dan is het ongeveer 20 minuten fietsen vanaf station Arnhem. Het kantoor van ons zusterbedrijf Connectis ligt op het Weena in hartje Rotterdam.

Bij SIDN heerst er een informele werksfeer. Als je bij ons komt werken, zorgen wij voor een warm welkom. Nieuwe collega’s voelen zich doorgaans snel thuis. Op je eerste dag komen collega’s ongetwijfeld een praatje met je maken. Er is onderling veel interesse en betrokkenheid. We werken in open ruimtes, dus de drempel om bij elkaar langs te lopen is laag. Binnen SIDN zijn er meerdere multidisciplinaire teams, dus de kans is groot dat je niet alleen samenwerkt met mensen binnen jouw eigen expertise, maar juist ook breder. Daardoor werk je met veel verschillende mensen samen. En om je alvast gerust te stellen: bij ons loopt men liever in een spijkerbroek dan in een pantalon, dus wees jezelf.

SIDN’ers zijn gedreven in hun werk en hebben passie voor het (beter en veiliger maken van het) internet. We streven naar een optimale mix van jonge frisse starters en ervaren specialisten. Samenwerken is key in onze organisatie.

Binnen SIDN hebben we flexibele werkplekken. Je kunt dus overal gaan zitten. Elke werkplek is voorzien van alle faciliteiten om je werk goed uit te kunnen voeren. Daarnaast hebben we verspreid in ons pand meerdere concentratieplekken en vergaderruimtes voor overleg of om in samen te werken.

Over solliciteren bij SIDN

Niet geschoten is altijd mis! Motivatie telt voor ons zeker mee. Vertel ons waarom jij denkt dat je de geschikte kandidaat bent voor deze functie. Of wellicht zien we andere mogelijkheden voor jou binnen SIDN.

Dat kan! Stuur je cv en motivatie naar hrm@sidn.nl. Dan kijken wij welke mogelijkheden er zijn. Zodra er een vacature vrijkomt die bij je past, nemen we contact met je op.

Bij ons hoor je binnen 2 weken of we je uitnodigen voor een eerste gesprek.

Natuurlijk laten we je eerst onze lekkere koffie proeven (of thee kan natuurlijk ook😉). Daarna gaan we elkaar leren kennen. Je kunt ons alles vragen! Dat gaan wij andersom ook bij jou doen. Wat zijn je kwaliteiten? Waarom pas jij bij SIDN? Dit soort vragen kun je verwachten. Een overzicht van de hele sollicitatieprocedure vind je onderaan onze vacatures.

De mogelijkheden bij SIDN

Die zijn goed. Al zeggen we het zelf ;-). Je leest er alles over op onze pagina over arbeidsvoorwaarden.

Je begint bij ons met een jaarcontract. Als we na dat jaar van beide kanten een match zien, zetten we dat contract graag om naar een contract voor onbepaalde tijd. We informeren je hier in ieder geval tijdig over.

Als jouw functie en agenda het toelaat, kun je werken vanuit de locatie die jou het beste uitkomt. Dat kan ook vanuit huis zijn.

Binnen SIDN ben je verantwoordelijk voor je eigen ontwikkeling. We hebben een continu proces van feedback geven en krijgen, het stellen van werk-, leer- en teamdoelen en het voeren van coachingsgesprekken. Je wordt uitgedaagd om je te ontwikkelen en ontvangt een eerlijke beloning die past bij je bijdrage aan de organisatie. Topprestaties worden daarbij erkend. Met behulp van een self-assessment kun je inzichtelijk maken of je gegroeid bent in je functie en wat je nog meer kunt doen om je groei voort te zetten.

Extraatjes bij SIDN

  • Op de 3e verdieping hebben we ons eigen bedrijfsrestaurant. Jolanda maakt elke dag verse soep, salades en belegde broodjes. Biologisch en gezond.

  • Om te ontspannen kun je gebruikmaken van onze massagestoel of meedoen met onze wekelijkse bedrijfsyoga.

  • Op elke verdieping staat standaard een kistje met vers fruit en snoepgroenten.

Als je bij ons komt werken mag je gratis een eigen .nl-domeinnaam registreren. Wij betalen de kosten voor je hostingpakket.

Jazeker. We vinden het belangrijk dat collega’s ook buiten werktijd kans hebben elkaar beter te leren kennen.

  • We hebben een actieve personeelsvereniging die maandelijks kleine en grote uitjes organiseert. Denk aan gamenights, zeiltrips, stadswandelingen, solex rijden, workshops en recentelijk gingen we zelfs skydiven. De rode draad in onze uitjes is altijd eten. Daar houden we namelijk van.

  • Aan het begin van het jaar organiseren we een Kickstart. Dan trappen we gezamenlijk het nieuwe jaar met elkaar af.

  • 1 keer in de 2 jaar organiseren we het SIDN teambuildingsweekend. Vraag onze collega’s naar dit weekend en je krijgt ongetwijfeld smeuïge verhalen te horen.

  • 1 keer in de 2 jaar organiseren we de SIDN familiedag. Het programma wisselt, maar het is een mooie gelegenheid om je familie kennis te laten maken met je collega’s en SIDN.

Overtuigd?

Bekijk ons actuele vacatureaanbod op werkenbijsidn.nl

  • vrijdag 22 maart 2019

    Over SIDN

    Meld je aan voor ID next 2019

    Thumb-logo-IDnext

    Hét event over de wereld van digitale identiteiten

    Lees meer
  • maandag 28 januari 2019

    Kennis

    Webwinkelvakdagen 2019 in teken van de platforms

    Thumb-Billie_Bol_com

    Zonder apps geen omzet

    Lees meer
  • dinsdag 30 oktober 2018

    Veilig internet

    Wees alert op domeinnaamfraude met Tikkie

    Tikkie-thumb

    Case: domeinnaamfraude met tikkie

    Lees meer

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.