SIDN Jaarverslag 2018: hard gewerkt aan het realiseren van onze missie

Vandaag presenteren we ons jaarverslag over 2018. In het afgelopen jaar werkten wij hard aan het realiseren van onze missie: het verbinden van mensen en organisaties voor een zorgeloos digitaal bestaan. De rode draad in al onze activiteiten in 2018 was het verder vergroten van onze toegevoegde waarde voor Nederland; onze impact op onze economie en maatschappij. In ons jaarverslag lees je alles over de verschillende manieren waarop we dit in 2018 deden.

Onze stakeholders aan het woord

Naast de gebruikelijke onderdelen die thuishoren in een jaarverslag, vind je dit keer ook bijdragen van verschillende stakeholders die vertellen over hun betrokkenheid bij SIDN en het belang van ons werk voor de maatschappij. Zo vertelt Aiko Pras, professor aan de Universiteit Twente over zijn samenwerking met SIDN Labs op het gebied van future internets en Coen van Loon over hoe hij als 100ste medewerker als systeembeheerder bij ons kwam werken. Ga naar het jaarverslag

Jouw wereld. Onze impact.

Uit onze missie en visie identificeerden we in 2017 3 gebieden waarop we impact willen én kunnen hebben: economische groei, veilig en stabiel internet en digitale inclusie. Ook in 2018 hebben we veel energie gestoken in het realiseren van deze impact. Op een speciale website laten we je zien wat we bereikten op deze terreinen. Ga naar de website

SIDN fonds

De oprichting van SIDN fonds in 2014 is een van de manieren waarop we onze toegevoegde waarde willen vergroten. Via SIDN fonds dragen we bij aan het vergroten van de waarde van het internet voor de maatschappij en de economie. Je leest meer over de resultaten van SIDN fonds in hun eigen jaarverslag.  Ga naar het jaarverslag van SIDN fonds

• vrijdag 26 januari 2018

Over SIDN

Nieuwe lichting internetprojecten van start

Thumb+logo+SIDN+fonds

22 projecten starten met steun van SIDN fonds

• dinsdag 24 april 2018

DNSSEC

2 nieuwe DNSSEC-validerende DNS-diensten gelanceerd

Thumb+DNSSEC+news

De afgelopen weken zijn 2 nieuwe DNS-diensten voor het brede publiek gelanceerd, beide voorzien van DNSSEC-validatie.

• woensdag 27 juni 2018

Veilig internet

Van dagtaak naar een druk op de knop

Thumb-muizenval

Een geautomatiseerde tool die netwerken achter fake webshops opspoort

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.