Onze dienstverlening wordt hoog gewaardeerd

In de afgelopen 2 maanden hebben we onderzoek gedaan naar de tevredenheid van onze klanten over onze dienstverlening. Het waren 2 onderzoeken, een onder de .nl-registrars en een onder afnemers van andere diensten, zoals onze registrydiensten, de Domeinnaambewakingsservice en Simplerinvoicing. Het resultaat was zonder meer positief te noemen. Beide klantengroepen waarderen onze dienstverlening met een ruime 8.

Wat blijkt uit de resultaten is dat we op 2 punten heel goed scoren: de kern van onze dienstverlening is goed. Afnemers kunnen erop vertrouwen. Het gaat hierbij om onze belangrijkste diensten voor .nl: registreren, muteren, resolven en Whois. Daarnaast ervaren onze klanten het contact met ons als heel prettig, persoonlijk en informeel. Hieruit blijkt dat onze keus voor een informele schrijfstijl en het gebruik van ‘je’ en ‘jij’ aan de telefoon een juiste is geweest. Het was in het begin zowel voor klanten als onze mensen even wennen, maar inmiddels ervaren beide partijen het als heel positief.

Reacties

Michiel_Hennekes

Michiel Henneke

Marketing manager

+31 26 352 55 00

marketing@sidn.nl

  • maandag 18 december 2017

    Over SIDN

    Eerste editie SIDN Connect groot succes

    Thumb-SIDN-Connect-KNVB

    Download het magazine om terug te blikken

    Lees meer
  • donderdag 15 november 2018

    Kennis

    De overheid heeft online nog veel te winnen

    Thumb-man-using-smartphone

    Overheid minder populair op de smartphone

    Lees meer
  • dinsdag 31 oktober 2017

    Kennis

    Gratis technieklespakket voor 2.700 basisscholen

    Bendoo-Arduino-box-banner

    Basisschoolleerlingen klaarmaken voor de digitale toekomst

    Lees meer

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.