Onze dienstverlening wordt hoog gewaardeerd

In de afgelopen 2 maanden hebben we onderzoek gedaan naar de tevredenheid van onze klanten over onze dienstverlening. Het waren 2 onderzoeken, een onder de .nl-registrars en een onder afnemers van andere diensten, zoals onze registrydiensten, de Domeinnaambewakingsservice en Simplerinvoicing. Het resultaat was zonder meer positief te noemen. Beide klantengroepen waarderen onze dienstverlening met een ruime 8.

Wat blijkt uit de resultaten is dat we op 2 punten heel goed scoren: de kern van onze dienstverlening is goed. Afnemers kunnen erop vertrouwen. Het gaat hierbij om onze belangrijkste diensten voor .nl: registreren, muteren, resolven en Whois. Daarnaast ervaren onze klanten het contact met ons als heel prettig, persoonlijk en informeel. Hieruit blijkt dat onze keus voor een informele schrijfstijl en het gebruik van ‘je’ en ‘jij’ aan de telefoon een juiste is geweest. Het was in het begin zowel voor klanten als onze mensen even wennen, maar inmiddels ervaren beide partijen het als heel positief.

Reacties

Michiel_Hennekes

Michiel Henneke

Marketing manager

+31 26 352 55 00

marketing@sidn.nl

  • woensdag 17 april 2019

    Kennis

    Eerste SIDN TechTalk op 22 mei

    SIDN-pand-avond1+-thumb

    Meld je aan voor deze kennissessie

    Lees meer
  • vrijdag 26 januari 2018

    Over SIDN

    Mensenrechten, daar voldoen we toch aan?

    Thumb-human-rights

    Human rights impact assessments voor registry’s

    Lees meer
  • maandag 26 maart 2018

    Veilig internet

    Veilig verbinden moet voor iedereen toegankelijk worden

    Thumb-free-wifi

    Let’s Connect! biedt een open source VPN-oplossing

    Lees meer

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.