Medewerker customer support

Houd jij onze klanten tevreden door een servicegerichte dienstverlening?

Rebecca_285x285
  • Fulltime: 38 uur per week
  • Ervaring: min. 3 jaar
  • Opleidingsniveau: mbo+ werk- en denkniveau
  • Salaris: € 1.942 - € 3.200
Zo leg je je baan uit tijdens een feestje

Ik ben voor jou het eerste aanspreekpunt als je een vraag hebt over het registreren van een .nl-domeinnaam

Wat je gaat doen

"Mensen en organisaties verbinden voor een zorgeloos digitaal bestaan". Als medewerker customer support ben je een belangrijke schakel voor onze klanten. Jij biedt namelijk servicegerichte ondersteuning bij het correct registreren en wijzigen van .nl-domeinnamen. Kwaliteit is ons codewoord. Het codewoord waarmee jij verschil kan maken in klanttevredenheid! Door jouw kennis en ervaring met customer support weet je als geen ander de vinger op knelpunten te leggen en deze zo goed mogelijk op te lossen. Je signaleert de behoefte van de klant en schakelt met de interne betrokkenen om de klant zo goed mogelijk te helpen. Zo verbeteren wij onze dienstverlening continu en verras je onze klant met kwalitatieve oplossingen. Jouw professionaliteit en klantgerichtheid zien we terug in het:

  • afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken en e-mails binnen de afgesproken service level agreements

  • doorgronden en beantwoorden van complexe vragen van klanten

  • samenwerken met verschillende afdelingen binnen SIDN bij het oplossen van complexe klantvraagstukken

  • meedenken over het inrichten en optimaliseren van onze customer support processen

  • hoog houden van onze klanttevredenheid

Wat wij vragen

Werken bij SIDN is je inzetten voor een betrouwbare, innovatieve werkgever.  Dankzij jouw servicegerichte instelling kunnen onze klanten op ons bouwen. Je bent behulpzaam en deinst niet terug voor complexe vraagstukken. Daarnaast is de domeinnamenwereld niet onbekend voor jou en beschik je over het vermogen om achtergronden rondom het beheer van .nl-domeinnamen snel eigen te maken. Mogelijke verbeteringen voor onze processen signaleer je en durf je aan te dragen. Kwalitatieve dienstverlening is namelijk een verlengstuk van een efficiënt proces. En omdat je een echte teamspeler bent, ben je een waardevolle aanvulling voor onze customer support afdeling. Ook heb je:

  • mbo+ werk- en denkniveau

  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring op een commerciële customer support afdeling

  • ervaring met commerciële en administratieve processen en telefonisch klantcontact

  • affiniteit met de technische kant van het internet

  • uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal

Wat je van ons wilt weten

SIDN, voluit Stichting Internet Domeinregistratie Nederland, beheert als onafhankelijke organisatie het .nl-domein. Vanaf 2017 hebben we onze krachten gebundeld met Connectis om ook de markt van digitale identiteiten te versterken. Connectis levert software en eHerkenningsmiddelen, zodat publieke en private diensten veilig kunnen inloggen. Bij de registratie van domeinnamen en veilig inloggen komt meer kijken dan je misschien in 1ste instantie verwacht. Daarom zijn we met ruim 150 collega’s druk in de weer om het internet in Nederland veilig en betrouwbaar te maken. Dat doen we vanuit Arnhem en Rotterdam.

De missie en visie van SIDN en Connectis helpen je wellicht om een goed beeld van ons als werkgever te krijgen. En om je alvast gerust te stellen: bij ons loopt men liever in een spijkerbroek dan in een pantalon, dus wees jezelf. Ook leuk om te weten: binnen ons bedrijf organiseren we van alles en nog wat, het hele jaar door. Familiedagen, kerstdiners, sportdagen, barbecues en zelfs complete weekenden weg. Niets moet, alles mag. Wie weet zien we jou binnenkort!

Lees meer over SIDN

Wat kun je verwachten

De ontwikkelingen in het internet volgen elkaar in rap tempo op. Voor jou als medewerker customer support betekent dit dan ook dat je op de hoogte blijft van deze ontwikkelingen. We willen onze klanten namelijk goed van dienst blijven zijn. Dit doe je natuurlijk niet alleen. Nee, je komt namelijk te werken binnen een hecht en hardwerkend team! Je collega's zitten vol goede ideeën en horen het graag als jij die ook hebt. Samen zorgen jullie ervoor dat de klanttevredenheid van SIDN hoog blijft. Dit doe je vanuit een modern en kleurrijk pand in Arnhem. Met de auto is ons kantoor vanaf de A12 makkelijk te bereiken. En kom je met het openbaar vervoer? Dan is het ongeveer 20 minuten fietsen vanaf het station.

Onze arbeidsvoorwaarden

Geheimzinnig doen over onze arbeidsvoorwaarden heeft geen enkele zin. We hebben je bij SIDN namelijk best wat moois te bieden. Dat laten we dan ook graag aan je zien. En dan bedoelen we niet alleen dat je onbeperkt de lekkerste koffie kan drinken. Of dat je vers fruit krijgt. Nee, de arbeidsvoorwaarden voor de vacature medewerker customer support blijven je waarschijnlijk nog tijden bij. Wedden? Zeg nou zelf, je wordt toch vrolijk van:

  • een bruto maandsalaris tot € 3.200,-

  • een reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer

  • een vergoeding van € 0,29 per kilometer voor zakelijke reizen

  • een extra financiële bonus van maximaal 4%, afhankelijk van het bedrijfsresultaat

  • 25 vakantiedagen op fulltime basis

  • 8% vakantiegeld en 4% eindejaarsuitkering

  • een mooie pensioenregeling bij het ABP; SIDN betaalt 80% van je premie

  • ruimte voor opleiding en trainingen. Helemaal afgestemd op jouw wensen

  • € 35,00 per maand bruto voor je internetabonnement thuis en € 25,00 bruto als bijdrage voor je zorgverzekering

  • een financiële tegemoetkoming als je dichterbij ons komt wonen  

Deze voorwaarden horen bij een 38-urige werkweek. Meer werken kan trouwens ook. Bij een 40-urige werkweek bouw je 13 extra adv-dagen op. 

VOG en een referentiecheck maken onderdeel uit van de selectieprocedure.

Hebben we een match?

Heb je interesse in deze functie? Bel ons dan via telefoonnummer 026 352 55 00 of solliciteer voor maandag 01 juli 2019 via het sollicitatieformulier hieronder. Voor inhoudelijke vragen of voor vragen over de sollicitatie kun je contact opnemen met:

Direct solliciteren

Dit formulier heeft javascript nodig om verstuurd te kunnen worden. Zet je javascript aan om verder te kunnen.

Het formulier wordt verstuurd. Even geduld.
Oeps! Helaas gaat er iets mis met de verwerking van je sollicitatie. Probeer het opnieuw of neem contact op met Bart de Boer, onze corporate recruiter, via recruitment@sidn.nl.
Bedankt voor je interesse in SIDN! Wij hebben je sollicitatie goed ontvangen. Binnen 2 weken verwachten wij je duidelijkheid te geven over het verdere verloop van de procedure. Heb je vragen? Stel ze gerust aan Bart de Boer, onze corporate recruiter, via recruitment@sidn.nl.
Geen sollicitatieformulier gevonden

Ik heb gesolliciteerd en nu?

  • Solliciteer

  • 1e gesprek

  • 2e gesprek

  • Contractvoorstel

  • Je droombaan gaat beginnen

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.