Je wordt onderdeel van het marketingteam bij SIDN. Jij gaat primair aan de slag met het verbeteren van de Customer Journey voor onze merkbewakingsdienst. Je voert in het CRM analyses uit om de effectiviteit van content, acties en middelen te verhogen. Je doet ook zelf voorstellen om die content te verbeteren en werkt mee aan online campagnes om nieuwe klanten te werven. Je leert omgaan met tools zoals Google Analytics, een CRM-systeem en advertising tools die je later in je loopbaan nog regelmatig zal gebruiken.
Daarnaast kun je meelopen met het marketingteam van .nl. Binnen dit team ondersteunen wij de Nederlandse hostingproviders die het .nl-domeinnaam leveren aan miljoenen bedrijven en particulieren. Taken die je binnen dit team kunt oppakken zijn onder meer het monitoren van campagnes, het opzetten van mailings en het doen van onderzoek in ons panel.
Jouw passie zien we terug in:
Ervaring met content en digital marketing, bij voorkeur in een B2B-setting;
Kennis van online marketingtools en platformen (Google Analytics, LinkedIn & Facebook);
Commercieel inzicht en je kunnen verplaatsen in onze afnemer;
Affiniteit met het internet en IT.