Jij bent dé schakel tussen onze klanten en de organisatie. Het eerste aanspreekpunt bij vragen of problemen die registrars of andere partijen ondervinden, via verschillende kanalen. Pas als zij tevreden zijn, dan ben jij dat ook!
Er is in Nederland natuurlijk maar één SIDN. Dat betekent dat deze functie unieke kennis en ervaring van jou vraagt. Wij begrijpen dat je die nergens anders op hebt kunnen doen, daarom leren wij je alles wat je nodig hebt om succesvol te worden in deze functie. Zo spijkeren we je kennis bij op het gebied van domeinnamen en alles wat hierbij komt kijken. Je hebt contact met onze partners (registrars), maar ook met domeinnaamhouders en allerlei andere partijen die vragen hebben over domeinnamen. De registrars nemen de verkoop van domeinnamen aan eindklanten voor hun rekening. Bij (technische) vragen melden ze zich bij jou.
Jij weet snel de vinger te leggen op knelpunten bij de klant en deze op te lossen. Ook weet je klantbehoeften snel te signaleren. Door deze behoeften te melden aan de betreffende afdelingen binnen SIDN, kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren. Dus jij kunt de klant blijven verrassen met snelle, maar vooral kwalitatieve oplossingen. De hoogste service- en dienstverlening, dat is voor jou topprioriteit!
De vragen die je krijgt zijn deels technisch, maar je hebt ook contact met domeinnaamhouders die vragen hebben over hun domeinnaam.
Daarnaast werken we met een aantal verschillende systemen. Dat maakt dat het van belang is dat je affiniteit hebt met techniek en je nieuwe systemen snel eigen maakt. We staan voor kwalitatief goede afhandeling, je krijgt dus voldoende tijd om de klant zo goed mogelijk te helpen.