Medewerker contractmanagement

Dankzij jou is onze contractadministratie waterdicht en hebben wij goed zicht op de prestaties van onze leveranciers

Sven-medewerker-contractmanagement
  • Werkweek: 20-24 uur per week
  • Ervaring: Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Opleidingsniveau: Aantoonbaar MBO+ werk- en denkniveau
  • Salaris: € 2.500 - € 3.500
Zo leg je je baan uit tijdens een feestje

Ik ben verantwoordelijk voor de administratie van alle contracten binnen SIDN en zorg ervoor dat iedereen weet welke leveranciers we hebben en hoe ze presteren

Wat je gaat doen

Binnen het landschap van contracten en alles wat daarbij komt kijken, zorg jij voor structuur en een kloppende administratie. Jouw belangrijkste taak is het zelfstandig uitvoeren van de diverse administratieve en coördinerende werkzaamheden op het gebied van contract- en leveranciersmanagement. Bij contractmanagement gaat het om contracten met zowel klanten als leveranciers. Je ondersteunt de contractmanager bij het verder professionaliseren en borgen van de processen op dit gebied.

Jouw professionaliteit en klantgerichtheid zien we terug bij het uitvoeren van de volgende werkzaamheden:

  • je verwerkt, administreert, controleert en bewaakt de inhoud van contracten en de documentenstroom in de daarvoor bestemde digitale systemen

  • bewaken van opvolging n.a.v. signaleringsdatum contract

  • je bent het aanspreekpunt voor interne collega's bij vragen over o.a. de inhoud van contracten en de procedures die daarbij horen

  • je rapporteert over contractuele afspraken versus het daadwerkelijke gebruik ervan (zoals software en licenties) en signaleert eventuele afwijkingen

  • je ondersteunt bij audits bij leveranciers en interne audits

  • je laat contracten controleren op het financieel en juridisch kader en onze security eisen

  • je onderhoudt de werkinstructies voor contractmanagement

Wat wij vragen

Werken bij SIDN is je inzetten voor een betrouwbare en innovatieve werkgever. Van jou als medewerker contractmanagement verwachten we dat je een administratieve duizendpoot bent die het leuk vindt om zich ook inhoudelijk meer te verdiepen in contract- en leveranciersmanagement en de juridische en security-technische aspecten die hierbij komen kijken. Iemand die zelfstandig de administratieve processen uitvoert en ook meedenkt over hoe het nog beter kan. Die zeer secuur is, administratief onderlegd, structuur kan aanbrengen, een brede scope heeft, flexibel is en makkelijk kan schakelen tussen verschillende disciplines. Zoals gezegd, een duizendpoot dus! Ook heb je:

  • aantoonbaar MBO+ werk- en denkniveau

  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring

  • goede kennis van MS Office applicaties en SharePoint

  • het vermogen om informatie goed te kunnen analyseren

  • goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk)

Wat je van ons wilt weten

SIDN, voluit Stichting Internet Domeinregistratie Nederland, beheert als onafhankelijke organisatie het .nl-domein. Vanaf 2017 hebben we onze krachten gebundeld met Connectis om ook de markt van digitale identiteiten te versterken. Connectis levert software en eHerkenningsmiddelen, zodat publieke en private diensten veilig kunnen inloggen. Bij de registratie van domeinnamen en veilig inloggen komt meer kijken dan je misschien in eerste instantie verwacht. Daarom zijn we met ruim 150 collega’s druk in de weer om het internet in Nederland veilig en betrouwbaar te maken. Dat doen we vanuit Arnhem en Rotterdam.

De missie en visie van SIDN en Connectis helpen je wellicht om een goed beeld van ons als werkgever te krijgen. En om je alvast gerust te stellen: bij ons loopt men liever in een spijkerbroek dan in een pantalon, dus wees jezelf. Ook leuk om te weten: binnen ons bedrijf organiseren we van alles en nog wat, het hele jaar door. Familiedagen, kerstdiners, sportdagen, barbecues en zelfs complete weekenden weg. Niets moet, alles mag. Wie weet zien we jou binnenkort!

Lees meer over SIDN

Wat kun je verwachten

Contract- en leveranciersmanagement is onderdeel van SIDN Operations. Je werkt nauw samen met de contractmanager en, naast de contacten met je directe collega’s, heb je veel afstemming met collega’s van andere afdelingen die betrokken zijn bij contracten en contacten hebben met onze leveranciers. Dit doe je vanuit een modern en kleurrijk pand in Arnhem. Met de auto is ons kantoor vanaf de A12 makkelijk te bereiken. En kom je met het openbaar vervoer? Dan is het maar 15 minuten fietsen vanaf het station.

Onze arbeidsvoorwaarden

Geheimzinnig doen over onze arbeidsvoorwaarden heeft geen enkele zin. We hebben je bij SIDN namelijk best wat moois te bieden. Dat laten we dan ook graag aan je zien. En dan bedoelen we niet alleen dat je onbeperkt de lekkerste koffie kan drinken. Of dat je vers fruit krijgt. Nee, de arbeidsvoorwaarden voor de vacature medewerker contractmanagement blijven je waarschijnlijk nog tijden bij. Wedden? Zeg nou zelf, je wordt toch vrolijk van:

  • een bruto maandsalaris tot €3.500,-

  • een volledige reiskostenvergoeding als je met het ov reist

  • als je met de auto komt, krijg je €0,19 per kilometer

  • een vergoeding van €0,29 per kilometer voor zakelijke reizen

  • een extra financiële bonus van maximaal 4%, afhankelijk van het bedrijfsresultaat

  • 25 vakantiedagen op fulltime basis

  • 8% vakantiegeld en 4% eindejaarsuitkering

  • een mooie pensioenregeling bij het ABP; SIDN betaalt 80% van je premie

  • ruimte voor opleiding en trainingen. Helemaal afgestemd op jouw wensen

  • €35,00 per maand bruto voor je internetabonnement thuis en €25,00 bruto als bijdrage voor je zorgverzekering

Deze voorwaarden horen bij een fulltime werkweek.

VOG en een referentiecheck maken onderdeel uit van de selectieprocedure.

Hebben we een match?

Haal het beste uit jezelf met een baan die bij je past! Solliciteer naar de functie van medewerker contractmanagement via onderstaand sollicitatieformulier. Doe het wel voor 10 februari 2020, anders ben je te laat. Zo simpel is het.

Direct solliciteren

Dit formulier heeft javascript nodig om verstuurd te kunnen worden. Zet je javascript aan om verder te kunnen.

Het formulier wordt verstuurd. Even geduld.
Oeps! Helaas gaat er iets mis met de verwerking van je sollicitatie. Probeer het opnieuw of neem contact op met Bart de Boer, onze corporate recruiter, via recruitment@sidn.nl.
Bedankt voor je interesse in SIDN! Wij hebben je sollicitatie goed ontvangen. Binnen 2 weken verwachten wij je duidelijkheid te geven over het verdere verloop van de procedure. Heb je vragen? Stel ze gerust aan Bart de Boer, onze corporate recruiter, via recruitment@sidn.nl.
Geen sollicitatieformulier gevonden

Ik heb gesolliciteerd en nu?

  • Solliciteer

  • 1e gesprek

  • 2e gesprek

  • Contractvoorstel

  • Je droombaan gaat beginnen

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.