Sluitingsdatum: 01-07-2019

Manager customer support

Supportprocessen inrichten en verbeteren voor een optimale kwaliteit van dienstverlening

  • Fulltime: 38 uur per week
  • Ervaring: min. 5 jaar
  • Opleidingsniveau: wo werk- en denkniveau
  • Salaris: €4.800,- tot €7.000,- bruto

 

Zo leg je je baan uit tijdens een feestje

Samen met mijn team zorg ik ervoor dat de klanttevredenheid van SIDN gewaarborgd blijft

Wat je gaat doen

‘’Mensen en organisaties verbinden voor een zorgeloos digitaal bestaan’’. Onze customer support afdeling speelt hierin een belangrijke rol voor het internet in Nederland. Als manager customer support bewaak je de ondersteuning die we onze klanten bieden bij het correct registreren en wijzigen van domeinnaamregistraties. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het inrichten en bewaken van een correcte uitvoering van de processen voor mediation en abusebestrijding met betrekking tot .nl-domeinnamen. We zijn vooruitstrevend en delen graag onze kennis, zowel op nationaal als internationaal niveau. Kwaliteit is hierin ons codewoord. En die kwaliteit behouden we binnen SIDN dan ook graag! Je weet als geen ander hoe we de kwaliteit van de customer support processen binnen SIDN kunnen behouden en optimaliseren. Daarnaast ondersteun je met jouw kennis, kunde en ervaring het management van Connectis bij het opzetten en inrichten van hun customer support afdeling. Je weet welke stappen gevolgd moeten worden en bent in staat om de grote lijnen te overzien. Hierdoor kan je de juiste persoon op het juiste moment bij het proces aanhaken. Jouw professionaliteit en klantgerichtheid zien we terug in het: 

  • inrichten en optimaliseren van eenduidige en efficiënte customer support processen rondom te leveren diensten
  • verbinden van de customer support processen met de interne processen van de organisatie
  • opstellen van rapportages en managementsamenvattingen over de kwaliteit, kwantiteit en ontwikkelingen binnen de support afdeling
  • vertalen van markt- en klantontwikkelingen naar customer support processen
  • zorgen voor een juiste bezetting binnen de support afdeling, waarbij je coacht op ontwikkeling van kennis en vaardigheden. 

Wat wij vragen

Werken bij SIDN is je inzetten voor een betrouwbare, innovatieve werkgever. Voor jou als manager customer support betekent dit dat je altijd op zoek bent naar verbetering en optimalisatie van onze customer support processen. Je weet namelijk dat support, als verlengstuk van sales, belangrijk is voor een goede klanttevredenheid. Je staat voor een goede interactie met het salesteam, zodat je kan inspelen op verwachtingen van de klant. Door jouw ervaring in een coachende rol bij een service gerichte omgeving weet je het beste uit je team te halen. Jij stimuleert hen om mee te denken over het inrichten en optimaliseren van  customer support processen rondom te leveren diensten. Daarnaast weet je door jouw mensgerichte instelling op diverse niveaus te functioneren en communiceren. Kwaliteit en dienstverlening staan bij jou dan ook hoog in het vaandel. Ook heb je:

  • wo werk- en denkniveau
  • minimaal 5 jaar ervaring in een (coachende) leidinggevende rol
  • sterke Nederlandse en Engelse communicatieve vaardigheden
  • ervaring met het inrichten van customer support processen, waarbij kwaliteit voorop staat
  • kennis en ervaring van internet is een pré. 

Wat je van ons wilt weten

SIDN, voluit Stichting Internet Domeinregistratie Nederland, beheert als onafhankelijke organisatie het .nl-domein. Vanaf 2017 hebben we onze krachten gebundeld met Connectis om ook de markt van digitale identiteiten te versterken. Connectis levert software en eHerkenningsmiddelen, zodat publieke en private diensten veilig kunnen inloggen. Bij de registratie van domeinnamen en veilig inloggen komt meer kijken dan je misschien in 1ste instantie verwacht. Daarom zijn we met ruim 150 collega’s druk in de weer om het internet in Nederland veilig en betrouwbaar te maken. Dat doen we vanuit Arnhem en Rotterdam.

De missie en visie van SIDN en Connectis helpen je wellicht om een goed beeld van ons als werkgever te krijgen. En om je alvast gerust te stellen: bij ons loopt men liever in een spijkerbroek dan in een pantalon, dus wees jezelf. Ook leuk om te weten: binnen ons bedrijf organiseren we van alles en nog wat, het hele jaar door. Familiedagen, kerstdiners, sportdagen, barbecues en zelfs complete weekenden weg. Niets moet, alles mag. Wie weet zien we jou binnenkort!

Lees meer over SIDN

Wat kun je verwachten

De ontwikkelingen in het internet volgen elkaar in rap tempo op. Voor jou als manager customer support ligt er dan ook de uitdaging om deze ontwikkelingen te herkennen en te vertalen naar eenduidige en efficiënte customer support processen. We willen onze klanten namelijk goed van dienst zijn. Dit doe je natuurlijk niet alleen. Nee, je hebt namelijk een team dat vol zit met de goede ideeën. Daarnaast kan je goed je weg vinden in een snel ontwikkelende technische omgeving. Dit doe je vanuit een modern en kleurrijk pand in Arnhem. Met de auto is ons kantoor vanaf de A12 makkelijk te bereiken. En kom je met het openbaar vervoer? Dan is het ongeveer 20 minuten fietsen vanaf het station.

Onze arbeidsvoorwaarden

Geheimzinnig doen over onze arbeidsvoorwaarden heeft geen enkele zin. We hebben je bij SIDN namelijk best wat moois te bieden. Dat laten we dan ook graag aan je zien. En dan bedoelen we niet alleen dat je onbeperkt de lekkerste koffie kan drinken. Of dat je vers fruit krijgt. Nee, de arbeidsvoorwaarden voor de vacature manager customer support blijven je waarschijnlijk nog tijden bij. Wedden? Zeg nou zelf, je wordt toch vrolijk van:

  • een bruto maandsalaris tot € 7.000,-
  • een lease-auto of mobiliteitsbudget
  • een vergoeding van € 0,29 per kilometer voor zakelijke reizen
  • een extra financiële bonus van maximaal 8%, afhankelijk van het bedrijfsresultaat
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis
  • 8% vakantiegeld en 4% eindejaarsuitkering
  • een mooie pensioenregeling bij het ABP; SIDN betaalt 80% van je premie
  • ruimte voor opleiding en trainingen. Helemaal afgestemd op jouw wensen
  • € 35,00 per maand bruto voor je internetabonnement thuis en € 25,00 bruto als bijdrage voor je zorgverzekering
  • een financiële tegemoetkoming als je dichterbij ons komt wonen  

Deze voorwaarden horen bij een 38-urige werkweek. Meer werken kan trouwens ook. Bij een 40-urige werkweek bouw je 13 extra adv-dagen op.

VOG en een referentiecheck maken onderdeel uit van de selectieprocedure.

 

Hebben we een match?

Heb je interesse in deze functie? Bel ons dan via telefoonnummer 026 352 55 00 of solliciteer voor maandag 1 juli 2019 via het sollicitatieformulier hieronder. Voor inhoudelijke vragen of voor vragen over de sollicitatie kun je contact opnemen met:

Direct solliciteren

Bedankt voor je interesse in SIDN! Wij hebben je sollicitatie goed ontvangen. Binnen 2 weken verwachten wij je duidelijkheid te geven over het verdere verloop van de procedure. Heb je vragen? Stel ze gerust aan Bart de Boer, onze corporate recruiter, via recruitment@sidn.nl.

Ik heb gesolliciteerd en nu?

  • Solliciteer

  • 1e gesprek

  • 2e gesprek

  • Contractvoorstel

  • Je droombaan gaat beginnen